FORGOT YOUR DETAILS?

Ecodrew - kolejna udana 3 miesięczna optymalizacja

Wzrost konwersji o 400%

Profil działalności firmy:

Firma Ecodrew specjalizuje się w produkcji okien i drzwi drewnianych. Działają od wielu lat na rynku polskim oraz międzynarodowym, przywiązując szczególną uwagę do jakości najmniejszych detali swoich produktów. Ich dynamiczny rozwój prognozuje, że będzie coraz lepiej.

Cel:

Główny cel, który musieliśmy osiągnąć to wzrost sprzedaży dla klientów z internetu. Idealnie wykonana estymacją pozwoliła wyświetlić się na drodze kowalskiego stricte zainteresowanego oknami oraz drzwiami drewnianymi. Jak już wiemy konwersja (efekty) dla nas to podstawa.

Działanie:

Tradycyjnie zaczęliśmy od zmiany fundamentu reklamowanego, czyli stworzenie nowej strony internetowej zgodnej z wymaganiami Google. Wynik jakości dla fraz "okna drewniane" uzyskał punktację maksymalna, czyli 10/10. Stawki za najwyższe miejsca były tańsze o około 40% niż pozycję poniżej. Idealnie dobrana estymacja, pozwoliła uzyskać 90% udziału rynku małopolski. Remarketing RLSA oraz spersonalizowane teksty reklam z ogromną skutecznością namawiały klientów do powrotu i dokonania upragnionych konwersji.

Raport skuteczności kampanii

MiesiącCzerwiecLipiecSierpień
Ilość konwersji48120200
Budżet900 PLN900 PLN900 PLN
Rzeczywisty śr. CPC4.34 PLN3.21 PLN2.12 PLN
Zmiana CPC--26,03%-51,15%
Zmiana konwersji-+250,00%+416,00%

Podsumowanie:

Zadanie wykonane. Klient zadowolony w 100%. Konwersie wzrosły o 400%, optymalizacja wykonana w sposób idealny. Inwestycje uznajemy za bardzo opłacalną. Klient oczywiście pozostaje z nami nadal w ciągłej współpracy. Kolejny cel do wzrost rozpoznawalności marki na obszarze całej Polski.

Roman MurzynEcodrew.com.pl
Współpraca z Sempress od początku układała się bardzo pomyślnie, a prowadzona kampania Google przyniosła oczekiwane efekty – odnotowaliśmy znaczny wzrost zamówień przez Klientów z internetu i większy ruch na stronie. Pracownicy Sempress wykazali się profesjonalizmem oraz bardzo dużą znajomością w zakresie prowadzenia kampanii SEM.

Nasze atuty

1. Zawsze staramy się jasno określić zasady współpracy. Przedstawić wszystkie koszty. Klient musi wiedzieć na co zostały wydane jego pieniądze.

2. Nie skupiamy się na pakietach kliknięć, czy też liczbie wyświetleń. Najważniejsze dla nas są efekty, czyli konwersję. Obliczamy zwrot z inwestycji w reklamę Google Adwords. Nie musimy namawiać Klienta na zwiększenie budżetu, sami decydują się na tyn krok widząc, że nasze działania przynoszą niesamowity efekt.

3. Klienta traktujemy jak członka zespołu. Luźna i szczera atmosfera wspomaga miłą i efektywną współpracę.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać więcej informacji.

TOP