CASE STUDY
Krakra Studio
Czyli jak szybko zapełnić kalendarz i na niskim budżecie zapewnić ciągły napływ nowych klientów.
Nasz klient oferuje profesjonalne studio filmowo-fotograficzne o powierzchni 70 m², idealne do różnorodnych projektów twórczych.
Klient zgłosił się do nas w styczniu 2024 z prośbą o pomoc w zaplanowaniu strategii i budowie skutecznych kampanii Google Ads. Klient nie prowadził wcześniej żadnych działań organicznych ani sponsorowanych. Ilość zapytań przed naszą współpracą była bardzo znikoma. Głównie działała poczta pantoflowa. W bardzo szybkim czasie, bo już po pierwszych dwóch tygodniach Klient zrozumiał, że trafił w dobre ręce.
Poznaj efekty naszej współpracy!
WYZWANIE
Konfiguracja skutecznych kampanii Google Ads, szybkie zapełnienie kalendarza oraz pozyskanie ruchu i nowych Klientów
PROCES
Analiza wstępna
1
2
3
PROCES
Założenia
1
2
PROCES
Realizacja
1
2
Efekty, które zadowalają
Twoje reklamy dotrą do osób najbardziej zainteresowanych Twoimi produktami czy usługami, zwiększając szanse na konwersję.
1 Miesiąc
Liczba leadów
17 szt.
Koszt pozyskania konwersji
19,61 zł
Koszt całkowity
333,34 zł
2 Miesiąc
Liczba leadów
17 szt.
55%
Koszt pozyskania konwersji
19,61 zł
55%
Koszt całkowity
333,34 zł
55%
Pełen sukces
Liczba pozyskanych leadów w ciągu prawie 3 miesięcy
209
Koszt konwersji spadł do niewyobrażalnie niskiej kwoty
4,76 zł
PROCES
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o szczegółach Twojego projektu
Chcesz otrzymać indywidualną wycenę naszych usług?
Wypełnij krótki brief i prześlij go do nas. Wycenę otrzymasz w ciągu 48h.