Jakie wnioski warto wyciągnąć?
Wiedza i doświadczenie to podstawa dla Google Partnera
1.Nie skreślaj linków sponsorowanych
Jeśli masz negatywne doświadczenia z kampaniami linków sponsorowanych w Google AdWords – na 90% były prowadzone po prostu źle (czyli błędnie skonfigurowane pod kątem Twojego biznesu)
2 Nie bój się prosić o pomoc profesjonalistów
AdWords to potężne narzędzie, które można zrozumieć i dobrze wykorzystywać wyłącznie wtedy, gdy posiadamy już wcześniej zdobytą wiedzę na temat optymalizacji serwisów internetowych oraz zasad marketingu internetowego. W przeciwnym wypadku – będzie działać, ale nieefektywnie, co prełoży się na stratę pieniędzy.
3 Stać Cię na usługi profesjonalistów
Koszty współpracy z zewnętrzną agencją lub specjalistą z reguły wynoszą ok 10-15% budżetu na kampanie Google Adwords, przy czym zazwyczaj każda firma ma pewien próg kwoty minimalnej. Zapytaj nas o szczegóły – gwarantujemy, że na pewno się dogadamy!
4 Optymalizuj!
Sama pre-konfiguracja całej kampanii to nie koniec – jak wszystko w internecie, kampania AdWords również żyje i trzeba nad tym życiem panować. Dlatego musisz trzymać rękę na pulsie (lub wynajęty przez Ciebie specjalista), aby na bieżąco dostosowywać ją do aktualnego otoczenia (konkurencji, popularności fraz, wydarzeń, itp.).