Dzięki analityce internetowej dowiesz się:
– ile osób odwiedziło Twoją stronę,
– kim są te osoby, a więc zyskasz dodatkową informacji, która pozwoli Ci zareklamować Twoją ofertę właściwym osobom i we właściwym miejscu,
– co najbardziej przyciąga ludzi na Twoją stronę, dzięki czemu będziesz wiedział na co zwrócić największą uwagę I co rozwijać,
– jak użytkownik porusza się po stronie, które treści czyta najczęściej, a które rzadko,
– ile procent internautów opuszcza stronę nie wchodząc na żadne podstrony, ile procent wypełnia formularz kontaktowy czy ofertowy, czy zapisuje się na newsletter,
– jaki jest średni czas spędzany na podstronach, dzięki temu dowiesz się, które produkty/usługi dostarczą Ci najwięcej zysków I w które oferty powinieneś zainwestować, a które zmienić lub uatrakcyjnić,
– skąd użytkownik trafił na Twoja stronę, czyli który kanał pozyskiwania użytkowników jest najskuteczniejszy ( wyszukiwarka, banery, portal społecznościowy, reklama itp.), a w który nie warto inwestować,
– jakie są słabe strony Twojego serwisu, byś mógł je wyeliminować
– czy to co proponujesz sprawia, ze użytkownik jest zadowolony, czyli co wymaga zmiany, a co warto zostawić.