FORGOT YOUR DETAILS?

Cstal - trzy miesięczna kampania Google Adwords.

Wzrost konwersji o 400%

Profil działalności firmy:

Firma Cstal specjalizuje się w produkcji garaży blaszanych. Działają od wielu lat na rynku ogólnopolskim, przywiązując szczególną uwagę do jakości swoich produktów. Tak znakomita firma potrzebowała zwiększyć swoją widoczność w sieci, bo jak wiemy jest to najlepsza metoda promocji w dzisiejszych czasach.

Cel:

Firma musiała zbudować świadomość swojej marki na rynku polskim. Istnieje już wiele lat, ale w sieci jest świeżo otwartą firmą. Głównym nastawieniem naszych działań było osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce Google i zdobycie jak największej ilości upragnionych konwersji.

Działanie:

Analizując rynek otrzymaliśmy statystyki, iż bardzo dużo potencjalnych klientów używa urządzeń mobilnych. Stworzyliśmy więc nową stronę www w technologi responsywnej. Każda podstrona została zbudowana zgodnie z wytycznymi Google tak, aby uzyskać jak największy wynik jakości Adwords (9-10/10 możliwych). Ten zabieg pozwolił nam zdobyć najwyższe pozycję za najniższą cenę CPC na rynku. Odpowiednio dobrane teksty reklam wraz ze strategią promocji przyniosły zaskakująco zadowalający rezultat. Sieć wyszukiwania była zdominowana - 95% udziału w rynku wyszukiwań garaży blaszanych. Działania nie skończyły się na samej wyszukiwarce. Kolejnym krokiem było skupienie się na kreowaniu marki Cstal wśród potencjalnych klientów w sieci reklamowej. Wyświetlanie nowoczesnych reklam na największych portalach w Polsce przekonało userów do autentyczności firmy.

Raport skuteczności kampanii

MiesiącStyczeńLutyMarzec
Ilość konwersji281658 1180
Budżet2500 PLN2500 PLN2500 PLN
Rzeczywisty śr. CPC2.54 PLN1.39 PLN0.90 PLN
Zmiana CPC--45,28%-35,25%
Zmiana konwersji-+234,00%+419,00%

Podsumowanie:

Główny cel został osiągnięty bez najmniejszego problemu. Ilość konwersji została zwiększona o 419% w ciągu trzech miesięcy i to bez potrzeby zwiększania budżetu! Dalsza optymalizacja całej kampanii w ramach współpracy, m.in. będzie dotyczyła inwestycji w sieć reklamową oraz w kampanię produktową.

Tomasz Cichoń Cstal.pl
SEMPRESS wykazał się wyjątkową skutecznością w przypadku zleconych działań związanych z budową wizerunku oraz kampanii reklamowej Google Adwords. Jesteśmy bardzo zaskoczeni, nie spodziewaliśmy się takich wyników w tak krótkim czasie. Brawo Panowie!

Jakie wnioski warto wyciągnąć? Wiedza i doświadczenie to podstawa dla Google Partnera

1.Nie skreślaj linków sponsorowanych

Jeśli masz negatywne doświadczenia z kampaniami linków sponsorowanych w Google AdWords – na 90% były prowadzone po prostu źle (czyli błędnie skonfigurowane pod kątem Twojego biznesu)

2 Nie bój się prosić o pomoc profesjonalistów AdWords to potężne narzędzie, które można zrozumieć i dobrze wykorzystywać wyłącznie wtedy, gdy posiadamy już wcześniej zdobytą wiedzę na temat optymalizacji serwisów internetowych oraz zasad marketingu internetowego. W przeciwnym wypadku – będzie działać, ale nieefektywnie, co prełoży się na stratę pieniędzy.

3 Stać Cię na usługi profesjonalistów Koszty współpracy z zewnętrzną agencją lub specjalistą z reguły wynoszą ok 10-15% budżetu na kampanie Google Adwords, przy czym zazwyczaj każda firma ma pewien próg kwoty minimalnej. Zapytaj nas o szczegóły – gwarantujemy, że na pewno się dogadamy!

4 Optymalizuj! Sama pre-konfiguracja całej kampanii to nie koniec – jak wszystko w internecie, kampania AdWords również żyje i trzeba nad tym życiem panować. Dlatego musisz trzymać rękę na pulsie (lub wynajęty przez Ciebie specjalista), aby na bieżąco dostosowywać ją do aktualnego otoczenia (konkurencji, popularności fraz, wydarzeń, itp.).

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać więcej informacji.

TOP